Main Search
Forum www.dengarie.fora.pl Strona Główna
 
 
FAQ Members Groups Profile Private Messages

Kilka pomysłów dotyczących broni.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dengarie.fora.pl Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dark Monk
Mapper



Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mwo

PostWysłany: Pon 19:11, 21 Kwi 2008    Temat postu: Kilka pomysłów dotyczących broni.

Zamiast Sword/Club/Axe fighting zróbmy Melee albo Weapon Fighting.

Statsy początkowe 1 lvl.
Siła 10
Zręczność 10
Za każdy lvl dostajemy 2 punkt.
Powiedzmy , ze lvl 70 to nie jest duży.
A lvl 300 jest zajebisty.

1.Swordy
Waga lekka
Obrażenia małe
Szybkość zadawania ciosu szybkie
Statsy należące do danej broni , żeby ją założyć:
Siła+
Zręczność+++

Przykład:
Waga 10
Obrazenia 20
Szybkosc zadawania ciosu 1 cios na sekunde. ( W KAZDYM SWORDZIE )
Siła wymagana : 15
Zręczność wymagana : 25
Jak przy każdym lvlu dostajemy 2 , to sword możemy założyc na 10 lvlu.
10 siły dodaje 1 obrażenia
10 zręczności przyśpiesza atak o 0.5 szybkości

Więc statsy sworda wyglądaj tak :
Waga 10
Obrażenia 20.5 atk
Szybkość zadawania ciosu 2.75/1s (TO MIEJMY UKRYTE =P)
Obrażenie zadawne podczas jednej sekundy 27.3~ atk
27.3 x 4 = 109.2 atk (TAKI SA OBRAŻENIE PODCZAS 4 sekund)

2. Obuchowe
Waga ciężkie
Obrażenie duże
Szybkość zadawania ciosu wolna
Statsy należące do danej broni , żeby ją założyć:
Siła+++
Zręczność+
Przkład:
Waga 15
Obrażenia 40
Szybkość zadawania ciosu 1 cios na 2 sekundy. ( W KAZDYEJ OBUCHOWEJ)
Siła wymagana :
25
Zręczność wymagana:
15

Więc statsy tej broni na 10 lvlu , gdy możemy ją założyć wyglądają tak:
41.5atk
Szybkość 1,25 cios/2s
(51.8~atk)
51.8 x 2 (poniewaz taki jest atk na 2 sekundy)
= 103.6~ atk na 8 sekund

3. Axe
Waga średnie
Obrażenie średnie
Szybkość zadawania ciosu średnie
Przykład:
Waga 13
Obrażenia 30
Szybkość zadawania ciosu 1 cios na 1,5 sekundy.

Statsy należące do danej broni :
Siła++
Zręczność++
Siła 20
Zręczność 20

Statsy axe po wszystkim wyglądają tak (od 10 lvla można założyć):
Atk 31
Szybkość zadawania ciosu 1.5 ciosy / 1.5s
(46,5 atk / 1.5s)
(62 atk / 2s)
62 x 2 = 128 ATK na 4 sekundy


Obliczając

Sword obrażenia łączne po 4 sekundach : 110~ atk
Obuchowe obrażenie łączne po 4 sekundach : 103~ atk
Axe obrażenie łączne po 4 sekundach : 128~ atk

Nie równe ?
Oczywiście , że tak będzie.

Teraz wystarczy dodać system trafności.
Otóz w tibi u knightów i pallów jest to głupie , że nie ma średnich obrażeń.

Tu damy taki system

Sword : 40 ~atak różnicy (przykład : obrażenia od 70~110 NIE MA MNIEJSZYCH I WIĘKSZYCH)
Obuchowe : 26(+7 max powód wolna broń) ~atak róznicy (przykład: obrażenie od 77~110 NIE MA MNIEJSZYCH I WIĘKSZYCH)
Axe 76 ~atak różnicy (przykład: obrażenie od 52~128 NIE MA MNIEJSZYCH I WIĘKSZYCH)

Niezłe , co nie ?
W prawdzie wykonałem połowę obliczeń do systemu ataku.
Cóż wszystkie gry muszą mieć coś w sobie matematyki.
Czekam na komenta ;p

Wolałbym zrobić , że obuchowe ma tak zwany system rozrzutności (jak w axe) ale nie chce mi sie obliczać od nowa ;p.)
Po za tym zaraz zrobię kilka grafik z broniami , jeśli zdążę.


Myślę , że taki system zaciekawił by wiele osób do grania. ( możliwość używania kilku broni Typu : Walnełem mieczem szybko teraz go dobije siekiera (możliwe duże dmg) albo młotem ( 100 % średnie dmg) ) itd itd



CO DO TIBI , Z TYMI Średnimi obrażeniami chodzi mi o to
Mam 80 royal palladin expie często na poh-u.
Wyskakuje mi wolf a goni mnie gs , chce zabić wolfa bo mi przeszkadza i nie trafiam z 5 razy i anty-lure na gs znika. TO JEST ŻAŁOSNE =/.
Dlatego , chce żeby były średnie obrażenia w grze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dark Monk dnia Pon 19:17, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubass
Administrator



Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:10, 22 Kwi 2008    Temat postu:

Co do pomyslu to nawet dobry ale jest kilka rzeczy ktore mi nie pasuja.

Tak jak ty mowiles o sword/club/axe - tego nie bedzie w grze. Bedzie sword fighting czyli walka mieczami; blunt fighting, walka axe'ami i club'ami; i range fighting czyli walka z dystansu.

Nie wiem czy cie dobrze zrozumialem kiedy mowiles o statach ale co ja chce zrobic ze statami jest to ze jak zlevelujesz to dostaniesz 2 czy 1 punkt do powiekszania statow. A nie tak ze staty sie automatyczne powieksza o 2 poziomy kiedy ty zlevelujesz.

Co do ograniczen ze musisz miec jakis tam level lub staty aby moc walczyc bronia to beda ale nie w takim sensie. Co ja chciabym wprowadzic do gry jest to ze musisz miec jakies tam staty aby moc rozwijac skill i dostawac bonus do ataku i trafnosci. Na przyklad mam bron ktora potrzebuje 10 sily, 10 zrecznosci i 0 inteligencji; moje staty sa 5 sily, 5 zrecznosci, 0 inteligencji. Jak bedziesz walczyl ta bronia to atak a takze twoja obrona bedzie o wiele mniejsza, i nie bedziesz ulepszal skilli czyli inczej bedzie to walka bez sensu.

A co do srednich to raczej beda w grze Razz Tylko nie wiem czy zrobie to w wersji beta gry. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dengarie.fora.pl Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Back to Top              
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Jenova Template © digital-delusion.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin